Η Πηνελόπη Πλάκα, η πρωταγωνίστρια στη νέα καθημερινή σειρά του ΑΝΤ1, «Είναι Στιγμές» βρέθηκε καλεσμένη στο «Πρωινό ΑΝΤ1».Η ηθοποιός μίλησε για το ρόλο της στη σειρά και σε ένα βίντεο της εκπομπής, ο Κώστας Σόμμερ αποκάλυψε τη σχέση που έχουν. Ο ίδιος υποδύεται έναν πρώην της Ζωής, ο οποίος γλυτώνει τη φυλακή εξαιτίας της, αφού η Ζωή εκτίει την ποινή γι' αυτόν. Στο βίντεο μαθαίνουμε επίσης τι ρόλο παίζει ο Πέτρος Μπουσουλόπουλος στη ζωή της Ζωής.
Δείτε το βίντεο:
gossip-gr
Διαβάστε περισσότερα...
Bunny Chair
Επανασχεδιάζοντας το κλασσικό μοτίβο της καρέκλας με τα «αυτιά», το design studio Iskos-Berlin παρέδωσε στην Normann Copenhagen αυτό το πανέξυπνο σχέδιο που ονόμασε «Bunny Chair». To όλο έπιπλο είναι τόσο στρογγυλεμένο και μοιάζει τόσο άνετο που θες να ορμήξεις με φόρα και να χωθείς στην αγκαλιά του. Σχεδόν σαν λούτρινο παιχνίδι, σαν ένα κουνέλι που δεν θα αφήναμε ποτέ από την αγκαλιά μας (μόνο που τώρα οι ρόλοι αντιστρέφονται), η «Bunny Chair» έχει χιούμορ και οικειότητα. Μπορεί, βέβαια, να μοιάζει με παιχνίδι παιδικό, αλλά χρειάζεται πορτοφόλι ενήλικα για να τη αποκτήσει κανείς, αφού η τιμή της είναι περίπου 3000 ευρώ.
coolspotting-gr
Διαβάστε περισσότερα...
coolspotting-gr
Σφακιανάκης:σχολίασε την πολιτική της Ελλάδας
newsbeast-gr Διαβάστε περισσότερα...
Γωγώ Μπρέμπου - κρίση στην τηλεόραση
Η Γωγώ Μπρέμπου καλεσμένη της εκπομπής «Πρωινό mou» μίλησε για την κρίση της τηλεόρασης.Η ηθοποιός ρωτήθηκε αν θεωρεί ότι τα πολλά σίριαλ που γινόντουσαν στο παρελθόν οδήγησε στη σημερινή κρίση της τηλεόρασης. Η Γωγώ Μπρέμπου δεν συμφωνεί με αυτό γιατί μέσω των πολλών δουλειών που γινόντουσαν έβγαιναν όπως είπε νέα πρόσωπα, υπήρχε δουλειά για όλους και ξεχώριζαν οι καλύτερες και πιο προσεγμένες. «Δεν ήταν υπερβολικό. Απόπειρες είναι οι δουλειές. Είμαι του να γίνονται πολλά πράγματα και από αυτά θα ξεχωρίσουν τα καλά. Γιατί οι άνθρωποι πρέπει να δουλεύουν να πειραματίζονται και να βγαίνουν νέα ταλέντα. Όταν υπάρχουν λίγες θέσεις εργασίας δεν μπορείς να μάθεις την δουλειά σου και να εξελιχθείς».
gossip-gr
Διαβάστε περισσότερα...
gossip-gr
Θόδωρος Αγγελόπουλος - τελευταία συνέντευξη video
Δόθηκε πριν από λίγες μέρες, στις 10 Ιανουαρίου, σε ιταλικό κανάλι.Ο μεγάλος μας σκηνοθέτης Θόδωρος Αγγελόπουλος , ήταν φιλοξενούμενος σε ζωντανή σύνδεση από την Αθήνα και μίλησε για την οικονομική κρίση."Όπως μπορέσατε κι εσείς να καταφέρετε να ανακάμψετε μετά τον πόλεμο, έτσι είναι η κατάσταση και στη χώρα μας τώρα. Μπορούμε να είμαστε ευτυχισμένοι, αρκεί να σκεφτόμαστε ότι θα περάσει. Θα πρέπει πρώτα να αλλάξουμε εμείς. Είναι μια γενική κατάσταση που αφορά σε όλους. Θα πρέπει να σκεφτόμαστε το λαό. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να γίνουμε περισσότερο ανθρωπιστές", είπε μεταξύ άλλων, ο Θόδωρος Αγγελόπουλος.
Δείτε το βίντεο Διαβάστε περισσότερα...
Δείτε το βίντεο Διαβάστε περισσότερα...
Σεραφείμ Φυντανίδης - Κώστας Κυριακόπουλος ΑΥΤΟΦΩΡΟ!
Δύο άτομα από το τον χώρο το ΜΜΕ κρατούνται για οφειλές προς το δημόσιο. Πρόκειται για τους Σεραφείμ Φυντανίδη και Κώστα Κυριακόπουλο. Xθες το πρωί συνελήφθη στο σπίτι του από αστυνομικούς του τμήματος οικονομικών Εγκλημάτων της Ασφάλειας Αττικής, ο πρώην διευθυντής της Ελευθεροτυπίας Σεραφείμ Φυντανίδης, για οφειλές προς το Δημόσιο από μη καταβολή ΦΠΑ. Σε βάρος του Σ. Φυντανίδη ασκήθηκε από τον Εισαγγελέα ποινική δίωξη πλημμεληματικού βαθμού , καθώς το αρχικό χρέος προς τη ΔΟΥ Ψυχικού ήταν περίπου 55.000 ευρώ και με τις προσαυξήσεις φτάνει τις 135.000 ευρώ. Ο κατηγορούμενος απόψε θα παραμείνει κρατούμενος και σήμερα θα οδηγηθεί στο Αυτόφωρο.
Επίσης, για χρέη προς το δημόσιο, χθες το πρωί στο Νέο Ψυχικό συνελήφθη από αστυνομικούς του τμήματος φορολογικής αστυνόμευσης ο ιδιοκτήτης της εφημερίδας Sportime, Κώστας Κυριακόπουλος. Συγκεκριμένα, τα χρέη προς το δημόσιο ανέρχονται σε 741.796 ευρώ. Επιπλέον, σε βάρος του εκκρεμεί καταδικαστική απόφαση για παράβαση του νόμου περί επιταγών, με ποινή φυλάκισης 7 μηνών και χρηματικό πρόστιμο 500 ευρώ. Διαβάστε περισσότερα...
Επίσης, για χρέη προς το δημόσιο, χθες το πρωί στο Νέο Ψυχικό συνελήφθη από αστυνομικούς του τμήματος φορολογικής αστυνόμευσης ο ιδιοκτήτης της εφημερίδας Sportime, Κώστας Κυριακόπουλος. Συγκεκριμένα, τα χρέη προς το δημόσιο ανέρχονται σε 741.796 ευρώ. Επιπλέον, σε βάρος του εκκρεμεί καταδικαστική απόφαση για παράβαση του νόμου περί επιταγών, με ποινή φυλάκισης 7 μηνών και χρηματικό πρόστιμο 500 ευρώ. Διαβάστε περισσότερα...
Ορθούλα Παπαδάκου: μου έλεγαν ότι είχα πάθει 4 εγκεφαλικά!
Η Ορθούλα Παπαδάκου, το καλοκαίρι πέρασε δύσκολες ώρες, εξαιτίας ενός προβλήματος υγείας, που αντιμετώπιζε. Πρόσφατα μίλησε στο περιοδικό Χάϊ για την περιπέτεια της:«Πέρασα μια πολύ μεγάλη περιπέτεια με την υγεία μου, η οποία με ταρακούνησε πολύ.Όλα ξεκίνησαν όταν άρχισε να μουδιάζει όλη η δεξιά μου πλευρά. Πόδια, χέρια, τα πάντα. Στην αρχή μου έλεγαν ότι είχα πάθει τέσσερα εγκεφαλικά. Δεν μπορούσα να το δεχτώ εγώ αυτό όμως, γιατί είμαι από τις γυναίκες που γυμνάζομαι και δεν παραμελώ τον εαυτό μου. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι είχα πάθει εγκεφαλικό. Όλοι μου έλεγαν πως είναι κρίσεις πανικού. Εγώ καταλάβαινα ότι δεν είναι κρίσεις πανικού γιατί ξέρω το σώμα μου.Ταλαιπωρήθηκα σχεδόν 2 μήνες χωρίς να βρίσκουν τι έχω».
Διαβάστε περισσότερα...
AEK ΘΕΜΕΛΙΟ 21
Μελισσανίδης, Χατζηιωάννου και Νικολαΐδης. Ουδείς έχει τοποθετηθεί επίσημα, κανείς δεν θέλει να περάσει προς τα έξω σκέψη του όπως καθιστούν ξεκάθαρο προς τους συνομιλητές τους. Βλέπετε, βρίσκονται και οι ίδιοι μέσα σε ένα παιχνίδι αναμονής, που χρειάζεται υπομονή και θα πρέπει να ξεκαθαρίσει τις επόμενες ημέρες.
Είναι σαφές απ' όλους πως κανένας δεν διαφωνεί με τον βασικό πυρήνα της πρότασης Τροχανά. Σε ενωτικό κάλεσμα, με σημαντικότατες προσωπικότητες της "κιτρινόμαυρης" ιστορίας και χάραξη κοινής πορείας σε μια δύσκολη στιγμή του συλλόγου δεν μπορεί να κλείσει κάποιος τα αυτιά του. Ωστόσο, υπάρχουν πλείστα ζητήματα που προκύπτουν. Η ΠΑΕ AEK έχει άμεση ανάγκη χρημάτων. Εχει μετόχους που έχουν ευθύνη απέναντί της. Εχουν υπάρξει πολλά στο πρόσφατο παρελθόν που τους χωρίζουν παρά τους ενώνουν.
Το βασικό και για τους τρεις πραγματικούς πρωταγωνιστές της ιστορίας είναι τι θα πραγματευτούν, αν προσέλθουν στη συνάντηση. Δηλαδή, αν εκτιμούν πως μπορεί η πρόταση Τροχανά να είναι υλοποιήσιμη και να φέρει λύση. Αν εκτιμούν πως οι διαφορές και οι εντάσεις του πρόσφατου παρελθόντος, μπορούν να μπουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Ακόμα και αν επιθυμούν να μπουν στο κάδρο των ευθυνών, που ακόμα -όσο κι αν προσπαθούν μανιωδώς για το αντίθετο- περιλαμβάνει αποκλειστικά τη μετοχική ομάδα του 2004.
Αν διατηρηθεί αυτό το παιχνίδι αναμονής χωρίς κάποια πρωτοβουλία που θα αλλάξει τα δεδομένα, το πιθανότερο είναι πως ουδείς εκ των τριών θα βρεθεί στη συνάντηση της Κυριακής. Ωστόσο, αν στο μεσοδιάστημα υπάρξει κάποια επίσημη τοποθέτηση που θα δηλώσει παρουσία, τότε θεωρείται εξαιρετικά πιθανή συνθήκη να "αναγκάσει" και τους άλλους να βρεθούν στα Σπάτα. Κανείς δεν επιθυμεί να κουβαλήσει τη στάμπα πως έγινε η αιτία να χαθεί μια ενωτική υπόθεση, έστω κι αν στην πραγματικότητα ελάχιστοι πιστεύουν πραγματικά σε αυτήν.
AEK themelio 21 Διαβάστε περισσότερα...
Είναι σαφές απ' όλους πως κανένας δεν διαφωνεί με τον βασικό πυρήνα της πρότασης Τροχανά. Σε ενωτικό κάλεσμα, με σημαντικότατες προσωπικότητες της "κιτρινόμαυρης" ιστορίας και χάραξη κοινής πορείας σε μια δύσκολη στιγμή του συλλόγου δεν μπορεί να κλείσει κάποιος τα αυτιά του. Ωστόσο, υπάρχουν πλείστα ζητήματα που προκύπτουν. Η ΠΑΕ AEK έχει άμεση ανάγκη χρημάτων. Εχει μετόχους που έχουν ευθύνη απέναντί της. Εχουν υπάρξει πολλά στο πρόσφατο παρελθόν που τους χωρίζουν παρά τους ενώνουν.
Το βασικό και για τους τρεις πραγματικούς πρωταγωνιστές της ιστορίας είναι τι θα πραγματευτούν, αν προσέλθουν στη συνάντηση. Δηλαδή, αν εκτιμούν πως μπορεί η πρόταση Τροχανά να είναι υλοποιήσιμη και να φέρει λύση. Αν εκτιμούν πως οι διαφορές και οι εντάσεις του πρόσφατου παρελθόντος, μπορούν να μπουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Ακόμα και αν επιθυμούν να μπουν στο κάδρο των ευθυνών, που ακόμα -όσο κι αν προσπαθούν μανιωδώς για το αντίθετο- περιλαμβάνει αποκλειστικά τη μετοχική ομάδα του 2004.
Αν διατηρηθεί αυτό το παιχνίδι αναμονής χωρίς κάποια πρωτοβουλία που θα αλλάξει τα δεδομένα, το πιθανότερο είναι πως ουδείς εκ των τριών θα βρεθεί στη συνάντηση της Κυριακής. Ωστόσο, αν στο μεσοδιάστημα υπάρξει κάποια επίσημη τοποθέτηση που θα δηλώσει παρουσία, τότε θεωρείται εξαιρετικά πιθανή συνθήκη να "αναγκάσει" και τους άλλους να βρεθούν στα Σπάτα. Κανείς δεν επιθυμεί να κουβαλήσει τη στάμπα πως έγινε η αιτία να χαθεί μια ενωτική υπόθεση, έστω κι αν στην πραγματικότητα ελάχιστοι πιστεύουν πραγματικά σε αυτήν.
AEK themelio 21 Διαβάστε περισσότερα...
Νίκος Χατζηνικολάου: Οι πολιτικοί ψηφίζουν με τυφλό σύστημα
Ο δημοσιογράφος Νίκος Χατζηνικολάου είπε για τον υπουργό Ανάπτυξης που ομολόγησε χτες αφελώς ότι δεν είχε διαβάσει το Μνημόνιο νομίζοντας πως θα τον συγχωρήσει ο λαός:«Μην πυροβολείτε τον Χρυσοχοϊδη. Αντί να του πείτε μπράβο, είναι ο πρώτος άνθρωπος που έβαλε στην πολιτική το τυφλό σύστημα. Οι πολιτικοί ψηφίζουν με τυφλό σύστημα» και συνέχισε λέγοντας «Γιατί έκανε την γκάφα; Όχι γιατί είναι ματιασμένος, όπως έγραψα χτες στο Twitter, αλλά γιατί όλοι τώρα τρέχουν για να διαφοροποιοηθούν από τα πεπραγμένα της διετίας. Και αυτό οδηγεί σε πτώση. Γιατί όταν τρέχεις παραπάνω από όσο αντέχεις, πέφτεις. Όταν λες περισσότερα από όσα πρέπει, λες ανοησίες.»
Διαβάστε περισσότερα...
Θόδωρος Αγγελόπουλος - Βιογραφία Thodoros Aggelopoulos - biografia
Thodoros Aggelopoulos - biografia
Ο Θόδωρος Αγγελόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα στις 27 Απριλίου 1935. Στις 24 Ιανουαρίου 2012, πεζός τραυματίστηκε σοβαρά από διερχόμενη μοτοσυκλέτα στο διάλειμα των γυρισμάτων της νέας του ταινίας "Η άλλη θάλασσα" στη Δραπετσώνα.Το ίδιο βράδυ, άφησε την τελευταία του πνοή στο νοσοκομείο, όπου νοσηλευόταν σε κρίσιμη κατάσταση. (Αθήνα, 27 Απριλίου 1935 - 24 Ιανουαρίου 2012).Σπούδασε στην Νομική Σχολή Αθηνών, όμως εγκατέλειψε τις σπουδές του, πριν πάρει το πτυχίο του.Το 1961 έφυγε στο Παρίσι, όπου αρχικά παρακολούθησε στη Σορβόννη μαθήματα γαλλικής φιλολογίας, φιλμογραφίας και εθνολογίας και στη συνέχεια μαθήματα κινηματογράφου στη Σχολή Κινηματογράφου IDHEC και στο Musée de l' homme.
Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, το 1964 και μέχρι το 1967, εργάστηκε ως κριτικός κινηματογράφου στην εφημερίδα Δημοκρατική Αλλαγή, μαζί με τον Βασίλη Ραφαηλίδη και την Τώνια Μαρκετάκη.
Με τον κινηματογράφο άρχισε να ασχολείται το 1965 και το 1968 παρουσίασε την πρώτη του μικρού μήκους ταινία, "Εκπομπή", στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Το 1970, η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του, "Αναπαράσταση", κέρδισε το πρώτο βραβείο στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και άλλες διακρίσεις στο εξωτερικό σηματοδοτώντας την "αυγή" του σύγχρονου ελληνικού κινηματογράφου.
Έκτοτε, οι ταινίες του έχουν συμμετάσχει σε πολλά διεθνή φεστιβάλ και έχει κερδίσει πολλά βραβεία, μεταξύ των οποίων και Χρυσό Φοίνικα, τα οποία τον καθιέρωσαν παγκοσμίως ως έναν από τους σπουδαιότερους σκηνοθέτες του σύγχρονου κινηματογράφου.
Πολλά αφιερώματα που τιμούν τη δουλειά του Θόδωρου Αγγελόπουλου έχουν πραγματοποιηθεί σ' όλο τον κόσμο.
Έχει αναγορευθεί επίτιμος διδάκτορας των Πανεπιστημίου των Βρυξελλών, του Πανεπιστημίου X Ναντέρ (Nanterre) στο Παρίσι και του Πανεπιστημίου του Έσσεξ.
Μαζί με τον Βασίλη Ραφαηλίδη υπήρξε συνιδρυτής του περιοδικού Σύγχρονος Κινηματογράφος.
Κάποιο από τους σημαντικότερους "σταθμούς" της καριέρας του:
* 1968: Η Εκπομπή, μικρού μήκους
* 1970: Αναπαράσταση
* 1972: Μέρες του '36
* 1975: Ο θίασος
* 1977: Οι Κυνηγοί
* 1980: Ο Μεγαλέξανδρος
* 1983: Αθήνα, επιστροφή στην Ακρόπολη
* 1984: Ταξίδι στα Κύθηρα-video
* 1986: Ο Μελισσοκόμος
* 1988: Τοπίο στην Ομίχλη
* 1991: Το Μετέωρο Βήμα του Πελαργού
* 1995: Το βλέμμα του Οδυσσέα
* 1998: Μια αιωνιότητα και μια μέρα
* 2003: Τριλογία - Ι. Το λιβάδι που δακρύζει
* 2008: Τριλογία - ΙΙ. H σκόνη του χρόνου
Πολυβραβευμένος και παγκοσμίως αναγνωρισμένος
*Η Εκπομπή, βραβείο κριτικών στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης 1968
*Αναπαράσταση, Α' βραβείο στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης 1970, βραβείο Ζωρζ Σαντούλ (Γαλλία, 1971), καλύτερης ξένης ταινίας στο Φεστιβάλ Hyères (1971), ειδική μνεία της Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου (FIPRESCI) στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Βερολίνου (1971)
*Μέρες του `36, Βραβείο σκηνοθεσίας και φωτογραφίας στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης 1972, βραβείο της FIPRESCI στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Βερολίνου (1972)
*Ο Θίασος, Βραβείο Καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, σεναρίου, Α' αντρικού και Α' γυναικείου ρόλου, Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης 1975, καλύτερη ταινία της δεκαετίας 1970-1980 από την Ένωση Κριτικών της Ιταλίας
*Οι Κυνηγοί, Βραβείο καλύτερης ταινίας στο Φεστιβάλ του Σικάγο (1977), βραβείο της Ένωσης Τούρκων κριτικών (1977), επίσημη συμμετοχή στο Φεστιβάλ των Καννών
*Ο Μεγαλέξανδρος έλαβε το Χρυσό Λιοντάρι το 1980 στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Βενετίας.
*Ταξίδι στα Κύθηρα, βραβείο σεναρίου στο Φεστιβάλ των Καννών (1984), κρατικά βραβεία καλύτερης ταινίας, σεναρίου, α΄ ανδρικού ρόλου, α' γυναικείου ρόλου,σκηνογραφίας, βραβείο κριτικών στο Φεστιβάλ Ρίο ντε Τζανέϊρο (1984),
*Τοπίο στην Ομίχλη μοιράστηκε το Αργυρό Λιοντάρι Καλύτερης Σκηνοθεσίας στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Βενετίας, βραβείο Φελίξ καλύτερης Ευρωπαϊκής ταινίας (1988).
*Το Βλέμμα του Οδυσσέα έλαβε το Μεγάλο Βραβείο Κριτικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ των Καννών, βραβείο της FIPRESCI (1995). Επίσης, οι κριτικοί του περιοδικού Time το ψήφισαν στις 100 καλύτερες ταινίες του παγκόσμιου κινηματογράφου.
*Μια Αιωνιότητα και μια Μέρα κέρδισε τον Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ των Καννών (1998).
*Τριλογία - Το Λιβάδι που Δακρύζει κέρδισε βραβείο της FIPRESCI (2004).
*Xρυσό μετάλλιο του ιδρύματος Circulo de Bellas Artes (Mαδρίτη, 2008) για το σύνολο του έργου του. Διαβάστε περισσότερα...
Ο Θόδωρος Αγγελόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα στις 27 Απριλίου 1935. Στις 24 Ιανουαρίου 2012, πεζός τραυματίστηκε σοβαρά από διερχόμενη μοτοσυκλέτα στο διάλειμα των γυρισμάτων της νέας του ταινίας "Η άλλη θάλασσα" στη Δραπετσώνα.Το ίδιο βράδυ, άφησε την τελευταία του πνοή στο νοσοκομείο, όπου νοσηλευόταν σε κρίσιμη κατάσταση. (Αθήνα, 27 Απριλίου 1935 - 24 Ιανουαρίου 2012).Σπούδασε στην Νομική Σχολή Αθηνών, όμως εγκατέλειψε τις σπουδές του, πριν πάρει το πτυχίο του.Το 1961 έφυγε στο Παρίσι, όπου αρχικά παρακολούθησε στη Σορβόννη μαθήματα γαλλικής φιλολογίας, φιλμογραφίας και εθνολογίας και στη συνέχεια μαθήματα κινηματογράφου στη Σχολή Κινηματογράφου IDHEC και στο Musée de l' homme.
Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, το 1964 και μέχρι το 1967, εργάστηκε ως κριτικός κινηματογράφου στην εφημερίδα Δημοκρατική Αλλαγή, μαζί με τον Βασίλη Ραφαηλίδη και την Τώνια Μαρκετάκη.
Με τον κινηματογράφο άρχισε να ασχολείται το 1965 και το 1968 παρουσίασε την πρώτη του μικρού μήκους ταινία, "Εκπομπή", στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Το 1970, η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του, "Αναπαράσταση", κέρδισε το πρώτο βραβείο στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και άλλες διακρίσεις στο εξωτερικό σηματοδοτώντας την "αυγή" του σύγχρονου ελληνικού κινηματογράφου.
Έκτοτε, οι ταινίες του έχουν συμμετάσχει σε πολλά διεθνή φεστιβάλ και έχει κερδίσει πολλά βραβεία, μεταξύ των οποίων και Χρυσό Φοίνικα, τα οποία τον καθιέρωσαν παγκοσμίως ως έναν από τους σπουδαιότερους σκηνοθέτες του σύγχρονου κινηματογράφου.
Πολλά αφιερώματα που τιμούν τη δουλειά του Θόδωρου Αγγελόπουλου έχουν πραγματοποιηθεί σ' όλο τον κόσμο.
Έχει αναγορευθεί επίτιμος διδάκτορας των Πανεπιστημίου των Βρυξελλών, του Πανεπιστημίου X Ναντέρ (Nanterre) στο Παρίσι και του Πανεπιστημίου του Έσσεξ.
Μαζί με τον Βασίλη Ραφαηλίδη υπήρξε συνιδρυτής του περιοδικού Σύγχρονος Κινηματογράφος.
Κάποιο από τους σημαντικότερους "σταθμούς" της καριέρας του:
* 1968: Η Εκπομπή, μικρού μήκους
* 1970: Αναπαράσταση
* 1972: Μέρες του '36
* 1975: Ο θίασος
* 1977: Οι Κυνηγοί
* 1980: Ο Μεγαλέξανδρος
* 1983: Αθήνα, επιστροφή στην Ακρόπολη
* 1984: Ταξίδι στα Κύθηρα-video
* 1986: Ο Μελισσοκόμος
* 1988: Τοπίο στην Ομίχλη
* 1991: Το Μετέωρο Βήμα του Πελαργού
* 1995: Το βλέμμα του Οδυσσέα
* 1998: Μια αιωνιότητα και μια μέρα
* 2003: Τριλογία - Ι. Το λιβάδι που δακρύζει
* 2008: Τριλογία - ΙΙ. H σκόνη του χρόνου
Πολυβραβευμένος και παγκοσμίως αναγνωρισμένος
*Η Εκπομπή, βραβείο κριτικών στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης 1968
*Αναπαράσταση, Α' βραβείο στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης 1970, βραβείο Ζωρζ Σαντούλ (Γαλλία, 1971), καλύτερης ξένης ταινίας στο Φεστιβάλ Hyères (1971), ειδική μνεία της Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου (FIPRESCI) στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Βερολίνου (1971)
*Μέρες του `36, Βραβείο σκηνοθεσίας και φωτογραφίας στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης 1972, βραβείο της FIPRESCI στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Βερολίνου (1972)
*Ο Θίασος, Βραβείο Καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, σεναρίου, Α' αντρικού και Α' γυναικείου ρόλου, Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης 1975, καλύτερη ταινία της δεκαετίας 1970-1980 από την Ένωση Κριτικών της Ιταλίας
*Οι Κυνηγοί, Βραβείο καλύτερης ταινίας στο Φεστιβάλ του Σικάγο (1977), βραβείο της Ένωσης Τούρκων κριτικών (1977), επίσημη συμμετοχή στο Φεστιβάλ των Καννών
*Ο Μεγαλέξανδρος έλαβε το Χρυσό Λιοντάρι το 1980 στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Βενετίας.
*Ταξίδι στα Κύθηρα, βραβείο σεναρίου στο Φεστιβάλ των Καννών (1984), κρατικά βραβεία καλύτερης ταινίας, σεναρίου, α΄ ανδρικού ρόλου, α' γυναικείου ρόλου,σκηνογραφίας, βραβείο κριτικών στο Φεστιβάλ Ρίο ντε Τζανέϊρο (1984),
*Τοπίο στην Ομίχλη μοιράστηκε το Αργυρό Λιοντάρι Καλύτερης Σκηνοθεσίας στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Βενετίας, βραβείο Φελίξ καλύτερης Ευρωπαϊκής ταινίας (1988).
*Το Βλέμμα του Οδυσσέα έλαβε το Μεγάλο Βραβείο Κριτικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ των Καννών, βραβείο της FIPRESCI (1995). Επίσης, οι κριτικοί του περιοδικού Time το ψήφισαν στις 100 καλύτερες ταινίες του παγκόσμιου κινηματογράφου.
*Μια Αιωνιότητα και μια Μέρα κέρδισε τον Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ των Καννών (1998).
*Τριλογία - Το Λιβάδι που Δακρύζει κέρδισε βραβείο της FIPRESCI (2004).
*Xρυσό μετάλλιο του ιδρύματος Circulo de Bellas Artes (Mαδρίτη, 2008) για το σύνολο του έργου του. Διαβάστε περισσότερα...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)