YAMAHA YZR-M1 2012

Ένας κολοσσός, η ιαπωνική εταιρεία λιπαντικών ENEOS θα αντικαταστήσει την Petronas στα φέρινγκ της εργοστασιακής ομάδας της Yamaha για το πρωτάθλημα του MotoGP. Mε εξαιρετικά γραφικά, παρουσιάστηκε στην Jerez η νέα YAMAHA YZR-M1 2012 . Η τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα με τον εν σειρά κινητήρα των 1.000cc θα εκτοξεύει φέτος από την γραμμή εκκίνησης τους Jorge Lorenzo, Ben Spies, Andrea Dovizioso και Cal Crutchlow, σε μια προσπάθεια να ανατρέψουν την περσινή παντοδυναμία των Honda.

Με πάνω από 240hp στον στρόφαλο, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η νέα M1 θα είναι απίστευτα γρήγορη. Ήδη υπολογίζεται ότι σε αρκετές πίστες τα ραντάρ θα καταγράψουν την μέγιστη ταχύτητά της σε πάνω από 330km/h, με πρώτη υποψήφια βέβαια την ιταλική πίστα του Mugello.

Η Μ1 έχει ήδη χαρακτηριστεί ως η καλύτερη φετινή μοτοσυκλέτα από το αφεντικό της... Honda, αξιότιμο κύριο Nakamoto Shuhei! Μένει να δούμε στην πράξη πως θα σταθεί απέναντι στο πυραυλοκίνητο ζευγάρι των Stoner – HRC RC213V.

"Βρισκόμαστε ήδη προ της εκκίνησης και ο ενθουσιασμός είναι μεγάλος. Λατρεύω τα νέα χρώματα και γραφικά μας. Η σκληρή δουλειά της Yamaha μάς προσφέρει μια πολύ ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα φέτος", είπε ο Jorge Lorenzo, πρωταθλητής 2010. "Είναι υπέροχο που μπορούμε να μετρηθούμε με τον ανταγωνισμό σε μια τόσο διαφορετική πίστα. Είναι μεγάλη η χαρά μας να βλέπουμε ότι έχουμε τόσους φίλους στα MotoGP και όλον αυτόν τον κόσμο να φωτογραφίζεται με τη νέα μου μοτοσυκλέτα!"

"Τη λατρεύω την καινούργια μοτοσυκλέτα. Και φίλε, είναι υπέροχο που επιστρέφουμε στα 1.000 κυβικά!" δήλωσε ο Αμερικανός Ben Spies. "Το στυλ της οδήγησης που απαιτείται τώρα είναι πολύ πιο κοντά στον φυσικό μου τρόπο να οδηγώ, πράγμα που το κάνει πολύ πιο διασκεδαστικό. Τα χρώματα επίσης είναι φοβερά. Είμαι πανέτοιμος να κατέβω αύριο στην πίστα για την τελευταία αναμέτρηση πριν το Qatar."

Τεχνικές Προδιαγραφές της Yamaha YZR-M1 του 2012:
Κινητήρας: 1000cc υγρόψυκτος, τετρακύλινδρος εν σειρά, τετράχρονος
Ισχύς: πάνω από 240 ίππους (176Kw)
Μετάδοση: κιβώτιο 6 σχέσεων
Πλαίσιο: Δύο δοκών από κράμα αλουμινίου, με πολλαπλές δυνατότητες ρύθμισης της γεωμετρίας, του ύψους, του μεταξονίου. Ψαλίδι επίσης από κράμα αλουμινίου
Αναρτήσεις: Ανεστραμμένο πιρούνι της Ohlins, ρυθμιζόμενο ως προς προφόρτιση, αργή και γρήγορη απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς. Πολλαπλές επιλογές αμορτισέρ της Ohlins πίσω
Τροχοί: MFR, με διάμτρο 16,5 ίντσες εμπρός και πίσω
Ελαστικά: Bridgestone
Φρένα: Brembo. Δύο δίσκοι 320mm από ανθρακονήματα και δαγκάνες με 4 έμβολα. Ένας ατσάλινος δίσκος πίσω, με δαγκάνα 2 εμβόλων
Βάρος: 157 κιλά (όριο Κανονισμών FIM)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου