Η Σταματίνα Τσιμτσιλή καλεσμένη του Πέτρου Κωστόπουλου

Κάθε Κυριακή τον συναντά στην κριτική επιτροπή του «Dancing οn Ice», αυτή τη φορά όμως η Σταματίνα Τσιμτσιλή ήταν η καλεσμένη του Πέτρου Κωστόπουλου, στο «Βράδυ» της Παρασκευής.
Αν και η συζήτηση ξεκίνησε ξεκαθαρίζοντας πως ο Πέτρος Κωστόπουλος είναι ο καλύτερος κριτής του χορευτικού σόου στον πάγο, η 29χρονη παρουσιάστρια λίγο πριν είχε αναφέρει πως καλύτερος κριτής είναι «αυτός που σου κάνει το πιο θετικό σχόλιο».
Σχολιάζοντας όσα ακούστηκαν για το "παθιασμένο" γαμήλιο φιλί της, δήλωσε: «Αρχικά θεώρησα πολύ γλυκό που το μόνο αρνητικό σχόλιο που είχε να κάνει κάποιος για τον γάμο μου ήταν πως φιλούσα πολύ παθιασμένα τον άντρα μου» ενώ μιλώντας για την πρώτη νύχτα του γάμου της, απάντησε με χιούμορ στον Πέτρο Κωστόπουλο: «Μάλλον εγώ είμαι πιο μάχιμη από σένα!...».
Συνεχίζοντας να μιλάει για τον γάμο της, η Σταματίνα Τσιμτσιλή πρόσθεσε: «Θεωρώ ότι η πιο μεγάλη στιγμή της ζωής μου δεν έχει έρθει ακόμα. Θα έρθει όταν θα γεννήσω το παιδί μου. […] Κάθε γυναίκα ονειρεύεται τον γάμο της από μικρό κορίτσι. Όταν αυτό το πράγμα αρχίζει και γίνεται πραγματικότητα, εκείνη την ημέρα την θεωρείς την πιο σημαντική».Δεν παρέλειψε, βέβαια, να αναφερθεί και στο «Dancing οn Ice» και την αποχώρηση του Βασίλειου Κωστέτσου, λέγοντας: «Εγώ θεωρώ ότι ο Βασίλειος στενοχωρήθηκε και για αυτό έφυγε. Αν ξαφνικά βρίσκεσαι σε αυτή τη θέση στο πρώτο live, καταλαβαίνεις πως ο κόσμος δεν σε στήριξε». Επίσης, τόνισε πως: «Η Ιωάννα (Πηλιχού) σε κάθε live ξεπερνάει τον εαυτό της. O Θέμης (Γεωργαντάς) με κερδίζει τόσο πολύ με το ύφος και το στυλ του που δεν με νοιάζει το πατινάζ», ενώ αναφέρθηκε και στο πόσο σημαντική θεωρεί τη συμμετοχή της στο σόου, επειδή: «Δεν θα άντεχα να ξαναπεράσω αυτό που πέρασα πέρσι τον Απρίλιο όταν είχε κλείσει πάλι το Alter. Τουλάχιστον τώρα ξυπνάω το πρωί και λέω "έχω να πάω προπόνηση"».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου