Ναταλία Δραγούμη: Μου αρέσει πολύ και το εξωτερικό...

Εφόσον η Ελλάδα διανύει τις δυσκολότερες μέρες της και εφόσον δεν υπάρχει... φως για το μέλλον των επόμενων γενιών, υπάρχουν και εκείνοι που βρίσκονται μόλις ένα βήμα πριν πάρουν τα πράγματά τους και μεταναστεύσουν για ένα καλύτερο μέλλον στο εξωτερικό.
Κάτι ανάλογο σκέφτεται πολύ γνωστή ηθοποιός προκειμένου να εξασφαλίσει ένα καλύτερο αύριο για τα δύο παιδιά της. Δεν είναι άλλη από τη Ναταλία Δραγούμη η οποία παραδέχεται σε συνέντευξή της πως αν τα πράγματα γίνουν χειρότερα στη χώρα μας, δεν έχει άλλη λύση από το να φύγει για το εξωτερικό. «Η οικονομική κρίση με επηρεάζει όπως όλο τον κόσμο» παραδέχεται η ηθοποιός και συνεχίζει: «Κατ' αρχήν με επηρεάζει ψυχολογικά. Το μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα είναι ο φόβος και όχι τόσο το πρακτικό ακόμα». Στην ερώτηση αν αγωνιά για τα παιδιά της, η Ναταλία Δραγούμη απαντά στο Ciao: «Είμαι συνέχει σε μία αγωνία. Τι θα γίνει; Θα γίνουν καλύτερα τα πράγματα; Δεν είναι ότι τώρα έχω θέμα, αλλά φοβάμαι για το μέλλον». Η ίδια καταλήγει: «Αν και τη λατρεύω την Ελλάδα και εγώ και ο άντρας μου, που είναι και σέρφερ –δεν μπορεί χωρίς τον ήλιο και τη θάλασσα με τίποτα- αν γίνονταν τα πράγματα τόσο άσχημα και δεν είχα εναλλακτικές, θα το έκανα. Γνωρίζω ξένες γλώσσες και τα παιδιά μου τα πάω σε ελληνογερμανικό σχολείο, οπότε δεν θα είχαν πρόβλημα. Λατρεύω την Ελλάδα, αλλά μου αρέσει πολύ και το εξωτερικό.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου