Πέτρος Κωστόπουλος: έπαθα ψυχολογικό breakdown!

Πέτρος Κωστόπουλος: "Έπαθα κλινική κατάθλιψη μέσα σε μια ημέρα" λέει ο ίδιος στη συνέντευξή του που δημοσιεύει σήμερα το "Πρώτο θέμα"..."Με έπιασε τρόμος, φόβος για κάθε τηλέφωνο που χτύπαγε, δε μπορούσα να σηκωθώ από το κρεβάτι και κρυβόμουν κάτω από τα σκεπάσματα. Δε μπορούσα να ανέβω σκάλες γιατί ο εγκέφαλός μου δεν επικοινωνούσε με τα πόδια μου... Έβλεπα το γκρεμό μπροστά μου κάθε δευτερόλεπτο"...Είναι μόνο ένα μικρό κομμάτι από σα λέει ο Πέτρος Κωστόπουλος, για την επαγγελματική του φουρτούνα.
Λέει ότι κατάλαβε πως η κατάσταση ήταν μη αναστρέψιμη, πέρυσι τέτοιες μέρες...
"Τέλη Φλεβάρη. Τότε το διαπιστώσαμε. Οταν στην ΙΜΑΚΟ περιμέναμε μία επιπλέον 15% πτώση και αυτή έφτασε το 40%. Θυμάμαι ότι όταν μου το ανακοίνωσε ο οικονομικός μου διευθυντής, έπαθα ψυχολογικό breakdown.
Σε όλη μου τη ζωή δεν ήξερα τι είναι η κατάθλιψη, παρότι είχα χίλιους φίλους γιατρούς. Νόμιζα πως ήταν μια μεγάλη στενοχώρια που μετά από λίγο καιρό σού περνάει.... Η Τζένη έπαθε πλάκα βλέποντας τον άνδρα της μετά από 18 χρόνια γάμου να είναι σαν σκιαγμένο κουνέλι. Οπως μπορεί να μαρτυρήσει η γιατρίνα μου, πριν της περιγράψω τα συμπτώματα της είχα πει τι έχω. Αυτά τέτοια εποχή πέρυσι. Ετσι αυτές τις μέρες μπορώ να γιορτάσω τα γενέθλια ενός χρόνου αντικαταθλιπτικών. Λέω να οργανώσω ένα πάρτι με Ζάναξ"…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου