Ria Antoniou: Che mincia dichi

Στην Ελλάδα βρίσκεται για λίγες μέρες, η Ρία Αντωνίου. Το μοντέλο επέστρεψε στην πατρίδα για να ξεκουραστεί από τον κοπιαστικό χειμώνα που πέρασε στο ιταλικό Dancing with the stars και περιμένει να δει τι θα γίνει με το τηλεοπτικό της μέλλον στην γειτονική χώρα.
Θα κάνει τηλεόραση του χρόνου; Δεν θα κάνει; Μέσα στον Ιούνιο θα δείξει. Μέχρι τότε, το καλλίγραμμο μοντέλο έχει πλακωθεί στα σουβλάκια (όχι τα τρώει, δεν τα μυρίζει) και στην τηλεόραση. Μίλησε και στο περιοδικό ΟΚ, όπου έκανε και τις αποκαλύψεις της, έτσι να έχουμε να πορευόμαστε κι εμείς οι ταλαίπωροι. Η Ρία, λοιπόν, θυμήθηκε ποιο ήταν το πιο αστείο στιγμιότυπο που της συνέβη στο ιταλικό Dancing και χο χο χο, πέσαμε στα πατώματα από το σπαρταριστό σκηνικό. «Μια φορά είπα στον Ραϊμόντο κι ενώ ήμασταν μπροστά στην επιτροπή, «Che mincia dichi», που σημαίνει τι μαλ.. είναι αυτές που μας λένε». Έλιωσες στο γέλιο;

Στη συνέχεια, η συζήτηση άρχισε να σοβαρεύει. Η Αντωνίου υποστήριξε ότι οι Ιταλοί είναι μαέστροι στο φλερτ, αλλά οι Έλληνες είναι πιο σέξι. Άντε βρε, το πήρατε το κομπλιμέντο σας. Και συνεχίζει: «Στην Ελλάδα με ξέρουν από μικρή, με τα καλά και τα κακά μου και έχω πληρώσει κι εξακολουθώ να πληρώνω τα όχι μου και τα λάθη μου». Και κάπου εδώ ρίχνει ατάκα τρελή: «Στην Ιταλία δε χρειάζεται να βγάλω τα ρούχα μου για να βοηθήσω τη καριέρα μου». Οι γείτονες το ταλέντο το μυρίζουν με τη μία. Όχι σαν εμάς, που πρέπει να... σκανάρουν το μοντέλο για να δουν αν είναι ταλαντούχο!

Και πάμε στο κεφάλαιο γάμος: «Κάποιες φορές το κάνω εικόνα όπως όλα τα κορίτσια , αλλά μετά συνέρχομαι γρήγορα και το αφήνω για αργότερα» δηλώνει για το κομμάτι θέμα, ενώ αποκάλυψε ότι δεν της έχουν κάνει πρόταση γάμου! Κι εδώ κάνει σοκαριστική αποκάλυψη. Την χτύπησε άντρας!!! «Το χειρότερο πράγμα που μου έχει κάνει άντρας πάνω σε σκηνή ζηλοτυπίας ήταν να με χτυπήσει». Σοκ.
womenonly . gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου