Ελευθερια Ελευθεριου: H Eurovision ήταν πρωτόγνωρη εμπειρία

«Δεν κυνηγάω να βρω τον μεγάλο έρωτα, αλλά αν έρθει στη ζωή μου θα τον δεχτώ. Την λαμαρίνα την δαγκώνεις πάντοτε όταν δεν το περιμένεις!» δήλωσε η Ελευθερία στο Celebrity και συνέχισε μιλώντας για την προτεραιότητά της αυτόν τον καιρό: «Πρωταγωνιστικό ρόλο αυτή τη στιγμή στη ζωή μου έχει η δουλειά μου. Δεν υπάρχει χρόνος για τα προσωπικά μου, ειδικά τώρα που λόγω συναυλιών είμαι συνέχεια στο δρόμο». Όσο για τη Eurovision η τραγουδίστρια δήλωσε: «H Eurovision ήταν για μένα μια πρωτόγνωρη εμπειρία και δεν στεναχωρήθηκα με το αποτέλεσμα. Για μένα οι θέσεις είναι μόνο νούμερα».
Ταξίδια, φαγητό, διασκέδαση, προϊόντα ομορφιάς, όλα για την δική σας 
απόλαυση με προσφορές που αγγίζουν μέχρι και το 90%
Πατήστε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου