Χρήστος Παπάζογλου: Είχα θολώσει γιατί ήμουν σουρωμένος...

«Κάναμε ό,τι κάναμε με τη θέλησή της. Εγώ δεν την πίεσα σε τίποτα. Κάποια στιγμή τραβήχτηκε γιατί κατάλαβα ότι αυτό που είχα κάνει δεν ήταν σωστό» είπε ο δράστης σε συνέντευξή του μέσα από τις φυλακές που έδωσε στη δημοσιότητα το Star, μέσα από την εκπομπή «Μίλα» της Τατιάνας Στεφανίδου.
Το τέρας της Ξάνθης, ο 27χρονος Χρήστος Παπάζογλου, δήλωσε ότι τρόμαξε και πανικοβλήθηκε μόλις η Ζωή Δαλακλίδου του είπε ότι θα τον κλείσει στη φυλακή.
«Εγώ φοβήθηκα. Είχα θολώσει γιατί ήμουν σουρωμένος και δεν ήθελα να πάω φυλακή και δεν ήθελα να πάω φυλακή, γιατί ήξερα τι θα πει φυλακή. Είχα θολώσει εκείνη τη στιγμή, που λέω, καλύτερα εσύ παρά εγώ. Εκείνη τη στιγμή δεν καταλάβαινα τι έκανα, ήμουν δηλαδή σε άλλο κόσμο, σε άλλο πλανήτη. Δεν ήμουν φυσιολογικός εκείνη τη στιγμή» είπε ο δράστης.
Στη συνέχεια ο δολοφόνος της Ξάνθης αποφάσισε ότι έπρεπε να κάψει την 34χρονη για να καλύψει τα ίχνη του.
«Της έβαλα φωτιά και έφυγα. Άκουσα μια τσιρίδα. Δεν επέστρεψα να τη βοηθήσω. Πίστευα ότι θα πάει κατευθείαν στην αστυνομία και θα με καταγγείλει», είπε ο 27χρονος.
«Πήγα σπίτι μου, κοιμήθηκα, σαν να μη τρέχει τίποτα. Η ποινή που μου αξίζει είναι η θανατική. Το λάθος που έχω κάνει είναι πολύ μεγάλο» λέει ο 27χρονος που σόκαρε το πανελλήνιο.

Όπως λέει ο δράκος της Ξάνθης, έχει μετανιώσει, ενώ υποστηρίζει ότι θα έδινε ακόμα και τη ζωή του για να γυρίσει πίσω η Ζωή....
newsbomb-gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου