Penelope_a twitter

Μέσω του προσωπικού λογαριασμού της στο twitter, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου εξέφρασε την αγανάκτησή της μετά από έναν διαπληκτισμό που είχε με μια δημοσιογράφο του Star.
H δημοφιλής performer και παίκτρια του Dancing On Ice έγραψε στην προσωπική της σελίδα στο twitter: «Δεν ξέρω πως θα παρουσιάσουνε ό,τι έγινε σήμερα με έναν άνθρωπο που εργάζεται στο Star. Εγώ οφείλω να δηλώσω ότι έχω υπάρξει πάντα ευγενής, πάντα μιλάω στο συγκεκριμένο κανάλι, ποτέ δεν έχω υπάρξει αγνώμων ή αυθάδης. Σήμερα όμως, και αφού ευγενικά έχω ενημερώσει 4 μέρες τώρα ότι δεν θέλω να δηλώσω τίποτα στην κάμερα του Star γιατί γελοιοπούν τις δηλώσεις και εμένα προσωπικά σε διάφορες εκπομπές, η συγκεκριμένη (σ.σ. δημοσιογράφος) με προσέβαλε επανειλημμένα. Ναι, λοιπόν, της την είπα. Δεν είμαι υποχρεωμένη να δέχομαι εξευτελισμό. Όπως χρησιμοποιεί τις δηλώσεις και την καλή μου θέληση ο καθένας όπως γουστάρει, έχω κι εγώ δικαίωμα να υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Αυτά από μένα και όλα αυτά σε μια εποχή και μια μέρα που πρέπει να ασχολούμαστε με την ουσία των πραγμάτων και προβλήματα επιβίωσης. Ντρέπομαι!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου