THOMAS MAUROS SPATA

Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης σύσκεψης στα Σπάτα, ο νέος διοικητικός ηγέτης της ΑΕΚ, ο Θωμάς Μαύρος μίλησε για το μέλλον της «Ένωσης», ζητώντας ενότητα από τον κόσμο του συλλόγου.Παράλληλα, ο παλαίμαχος άσος των «κιτρινόμαυρων» υποστήριξε πως δεν έχει έρθει σε επικοινωνία με τον Ντέμη Νικολαΐδη.
Αναλυτικά όσα είπε ο Μαύρος στη NOVA:
Για τα νέα μέλη της ομάδας: «Είναι γνωστά, νομίζω ότι έχουν ανακοινωθεί. Προπονητής θα είναι ο Βαγγέλης Βλάχος και τους συνεργάτες του θα τους ανακοινώσει και ο ίδιος. Ο Χρήστος Κωστής είναι ο νέος γενικός αρχηγός, ενώ ο Τσιάρτας θα είναι δίπλα μου σε θέση τεχνικού συμβούλου. Ο Παπαϊωάννου θα είναι δίπλα μου και ελπίζω να έρθει και ο Κώστας (σ.σ.: Νεστορίδης) στην παρέα μας και έτσι να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις -εμείς πρώτα και να τις μεταδώσουμε στους φιλάθλους- της ενότητας, της αγάπης, της πίστης και της αισιοδοξίας αυτής της ομάδας».

Για την ενότητα: «Δεν υπάρχει κάτι άλλο, χωρίς ενότητα καλύτερα να φύγουμε σπίτια μας».

Για τα εισιτήρια διαρκείας: «Είναι θετικό το κλίμα, αλλά χρειάζεται ακόμα περισσότερο. Οι ανάγκες της ομάδας είναι πολύ μεγάλες και καταλαβαίνετε ότι χωρίς τη βοήθεια του κόσμου και στα διαρκείας -εκτός από την κίνησή την δικιά μου με τα 20 ευρώ- δεν θα βγούμε. Είναι επιτακτική ανάγκη. Από αγάπη προς την ομάδα μας, πάμε να της δώσουμε το φιλί της ζωής. Μαλάξεις κάνουμε αυτή την στιγμή για να την επαναφέρουμε στην ζωή. Σε αυτό σημαντικό ρόλο, μην πω τον σημαντικότερο, παίζουν οι οπαδοί μας. Οι οποίοι πρέπει να το νιώσουν όπως το νιώθουμε και εμείς, όπως το αισθανόμαστε. Πρώτα να την σώσουμε από την Δ' Εθνική και μετά να φτιάξουμε μια ομάδα σιγά-σιγά που να θυμίζει αυτό που έχουμε ζήσει όταν περάσαμε από αυτή την μεγάλη ομάδα».

Για τα χρέη της ΑΕΚ: «Έχω την αίσθηση ότι μπορούμε να δώσουμε μια άλλη κατάσταση, μια άλλη αισιοδοξία, έναν άλλο άνεμο στους φιλάθλους. Για μας είναι τεράστιος ο όγκος των φιλάθλων μας που θα την αγαπήσει και θα βοηθήσει. Συν αυτό νομίζω ότι μπορεί να βρεθούν και επενδυτές που βλέποντας ένα ωραίο κλίμα, να είναι πιο ελκυστικό να μπουν μέσα στην ΠΑΕ και να προσφέρουν τα χρήματα που τόσο ανάγκη έχει η ομάδα».

Για τον Ντέμη Νικολαΐδη: «Δεν έχω μιλήσει. Εγώ είμαι ανοικτός προς όλους, δεν έχω με κανέναν τίποτα. Απλώς σας λέω δεν έχω μιλήσει. Τίποτα άλλο δεν μπορώ να πω. Αυτή είναι αλήθεια μέχρι αυτή την στιγμή που μιλάμε».

Επιμέλεια: Μπάμπης Παπαφιλιππάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου